...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Thursday, May 04, 2017

Wawa - Bau

Al salam alaykum

Selalu sangat nama Wawa disebut seharian ni, buat aku teringat lagu kegemaran aku satu ketika dulu.


Lagu takde kaitan dgn Wawa yg disebut-sebut selalu hari ini. 

Tiba-tiba teringat lagu Warkah - Bau, kemudian selongkar entry lama, sekitar tahun lagu tu popular di corong radio, sebab perasan hati telah teguh, seteguh karang, lepas tu rupanya hati tak kuat mana. Nak masuk 10 tahun, masih mencari apa definisinya mungkin. 

Kecewa dengan pengakhiran drama Ms. Perfect dan novel Diari Mat Despatch - Sudah Bekerja. Tapi ada sesuatu nak aku ulas dari Diari Mat Despatch. Mmg kena sgt dgn apa yg aku nak karang haritu. Dok dalam draft tak berusik lagi. 

:::Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa:::

No comments: