...bagaikan terdengar bisikan rindu, mengalun kalimah menyapa keinsafan, kehadiranmu menyentuh kalbu, menyalakan obor pengharapan...
"Jika ingin sentiasa bahagia, tuntutlah ilmu, galilah pengetahuan, dan capailah pelbagai manfaat,nescaya semua kesedihan, kepedihan dan kecemasan itu akan lenyap"

“Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah aku kasih sayangMu, kasih sayang orang yg mengasihiMu, dan apa juga kasih sayang yang membawa aku dekat kepadaMu.”

Projek Amal

Penempatan Anak-Anak Yatim NADWAH - PERMATA CAMAR yang diasas dan dikelolakan oleh Badan Nadwah Islamiah Pahang (NADWAH), di Lot 9015A, Lorong Cempaka 1, Kampung Cempaka, Mukim Penor, 25150 Kuantan memerlukan sumbangan dan bantuan anda! untuk maklumat lanjut, klik sini!

.

Friday, August 11, 2017

Perasaan macam ada di Korea

Al salam alaykum

Mula-mula aku nak jalan kaki je Pavillion. Kemudian, baru teringat ada MRT utk ke Pavillion. Maka, dari KLCC ku naik LRT turun di Pasar Seni utk berhubung dengan MRT Pasar Seni.


Dari Stesen LRT Pasar Seni ke Stesen MRT Pasar Seni memang buat aku "Waaaaahhhhh!". Terus rasa macam berada di Negara lain. Hahahaha...

Rasa macam di Korea! Memang la, ko kan nak pergi jumpa So Ji Sub! Hahaha

K-Drama sangat!

 
Serba baru

Banyak pintu Keluar.
 
 
Aku turun di Stesen MRT Bukit Bintang. Pun dah kompius nak keluar pintu mana satu. Baru ada 6 pintu pun rasa nak sesat di Negara sendiri.
 
 
Dari Pavillion, aku ajak juga Teena, Fidot, dan Syah naik MRT. Syah mula-mula datang dari Shah Alam dengan GrabCar, Teena dan Fidot dgn LRT dan Monorel. Maka, marilah menunggang MRT pula.

Sila patuhi panduan keselamatan
 
Okeh, mari wefie satu kali

Wefie tak best jadinya, "Dik, boleh tolong amik gambo kitorg tak?" ekekekeke

Tak payah buat pilihan nak turun guna tangga, guna escalator je

Dalam tren yg luas dan selesa.
 


Kembali ke realiti, LRT Pasar Seni.
 
 
Kami berpisah di sini, mereka ke Putra Height, aku ke Gombak.
 
 
Nanti nak naik MRT lagi.
 
 
::: Hidup ini indah jika segalanya kerana Yang Maha Esa :::

2 comments:

tiga lalat said...

ooh, dh bukak erk mrt bukit bintang., mesti dh x jem jln bukit bintang atas tu sbb construction dh siap kann?

Kay said...

Jajaran Kajang-Sungai Buloh telah dibuka sepenuhnya dan dirasmikan oleh Perdana Menteri pada 17/07/2017.